jak socializer wydmuchał branżę

Każda akcja marketingowa, każdy komunikat, nawet najfajniejszy, najbardziej dowcipny może zostać zrozumiany opacznie, ma swoje drugie ja.

Choć tego nie widać na pierwszy rzut oka, za oknami zima, za chwilę będą Święta Wielkanocne, więc większość firm wysyła swoim klientom, kontrahentom jakieś prezenty. Przeważnie są to słodkości albo coś związanego z Wielkanocą.

Socializer też zrobił taką akcję. Fajny, miły pomysł, ale…

Zrzut ekranu 2013-03-28 o 08.22.03

 

Na swoim facebookowym wallu prezes Socializera jawnie się przyznaje, że wydmuchał całą branżę! Może nie całą, ale jej sporą część, a na pewno tych najbardziej znanych. Wydmuchana branża wygląda tak:

883114_171987279621450_24450925_o

a w ujęciu innego, internetowego celebryty tak:

Zrzut ekranu 2013-03-28 o 08.25.59

No to już wiemy, co prezes o branży sądzi:

branża to same wydmuszki! 🙂

 

Miłych, jednoznacznych i prawdziwie ciepłych Świąt Wam życzę!

__

Zdjęcia są własnością właściwych osób, linkują do oryginału.

 

Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego zarządzania marką. Sprawca zmaterializowanej szkłem użytkowym marki overpremium KROSNO D'SIGN. Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”. Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku. Prawdopodobnie jedyny strateg, który swoją zmaterializowaną strategię może oglądać w muzeum.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *