Kategoria trendy

Czym prościej tym lepiej

Kilka słów o pomyśle, który powinien uzyskać światowy zasięg. A w zasadzie o pomyśle, który już został zaadoptowany w 21 krajach i nie dość, że nie wstyd go skopiować, to wręcz należałoby to zrobić.

Super Bowl 2016

Fenomen Super Bowl to dwa wzajemnie zależne parametry - narodowość rozgrywek czyli olbrzymie zainteresowanie społeczne oraz idąca za tym gigantyczna oglądalność transmisji. Marki, emitując swoje spoty podczas transmisji, mają szansę dotrzeć do większej niż w innych porach dnia i roku, liczby klientów.

Rok 2015 – jak było?

Rytuały w życiu, w marketingu konwencje to powtarzalne czynności z czasem tworzące zwyczaje. Takim zwyczajem jest prywatne, zawodowe, branżowe podsumowywanie minionego roku. Bilans dokonań, porażek, przychodów, strat to noworoczny standard. I ja wpiszę się w ten schemat.

Kryzys zbożowy

Jest lato, susza, woda się kończy, elektrownie ogłaszają stopnie zasilania, ministerstwa proponują aby budżet referendalny przeznaczyć na pomoc rolnictwu, bo zboże wyschło.

Marka a kisiel

Marka ustami zestrachanego marketingu krzyczy: Jak żyć w takich warunkach, jak żyć? :)