Co sprawia kobietom przyjemność? Taką codzienną przyjemność 🙂
1. A może inaczej należy zadać pytanie… Co sprawia kobietom radość? Że ładnie wyglądają? Że mają pełną szafę? Że mają 30 par butów? Że koleżanki im zazdroszczą? Czyli, czy zaspokojenie cechy, którą nazywamy próżnością, to inaczej radość? Sprawianie radości?
2. Czy faceci też są próżni? Czy dla nich imponowanie kolegom nowym samochodem, zegarkiem, mieszkaniem, czy wręcz kobietą to też radość?
3. I w końcu, czy próżność to wystarczający insight by na nim oprzeć kampanię?
Tak jak na pierwsze dwa pytania nie ma pewnie 100% słusznej odpowiedzi, tak na 3 odpowiedź jest. Jasna i jednoznaczna. Tak. Próżność to bardzo silny insight. Nawet w przypadku osób, o których „próżna(y)” nie powiemy. W końcu również na nim opierają się kampanie dotyczące wszelakiej mody, na nim bazują także wszelkie komunikaty „life style’owe”. Jeśli nie jesteśmy próżni, to chcielibyśmy być. Tak?
Czyli dla Pani ciuszki, dla Pana piwko…
[flv:http://branddoctor.pl/wp-content/uploads/2009/01/wardrobe.flv 320 240]
omg dalabym sie zabic za taką szafę!
Świetna reklama 😉