mniej sielankowo…

Jest takie zjawisko, że pewne produkty zawsze pokazuje się w sielsko-anielski sposób. Można to zaobserwować nie tylko w Polsce.Zwróćcie np. uwagę jak wyglądają reklamy wody. Piękny zielony obrazek, uśmiechnięta dziewczyna. Błogość na 100%. Ale można inaczej! Można się trochę wysilić i zbudować komunikat na zupełnie innym insightcie. Nawet abstrakcyjnym w stosunku do produktu – przynajmniej na pierwszy rzut oka. O, na przykład można to zrobić tak:

[flv:http://branddoctor.pl/wp-content/uploads/2009/05/21942_barfight.flv 320 240]

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.