miłość (do) pieniędzy…

Muzyka robi klimat. Nawet w tak oczywistym przekazie jak robienie pieniędzy.Zastanówcie się z czym się Wak „robienie pieniędzy” kojarzy. Bo mnie z ciężką harówką, znajomością ekonomii, oszczędzaniem i innymi temu podobnymi.

Ale autorom tego spotu skojarzyło sie inaczej. Po obejrzeniu tego spotu juz inaczej się kojarzyć nie może. Kolejny dowód na to, że sztuka reklamy to między innymi umiejętność świeżego spojrzenia na insight.

[flv:http://branddoctor.pl/wp-content/uploads/2009/05/money_love.flv 320 240]

To jeden ze spotów, który równie dobrze, a może nawet bardziej nadaje się na wirusa, niz na emisję w TV lub kinie.

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 536