genewa, rok 1830…

Nobliwe produkty z klasą i tradycją przeważnie pokazuje sie w bardzo dosłowny – rzekłbym „modowy” sposób. Przekaz jest tym elegantszy im starsza i z większymi tradycjami firma. Ale zmienia się Świat (coraz więcej osób stać na ekskluzywne marki), zmieniają konsumenci i tym samym zmienia się reklama. A oto jeden z dowodów. Firma istnieje od 1830 roku. Ale do swojej komunikacji podchodzi w sposób nowoczesny i kosmopolityczny.

[flv:/video/Baume_Mercier.flv 320 240]

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.