ale fajnie…

…byłoby mieć takiego klienta co wyda w jeden miesiąc 58 mln$ i to tylko na reklamę w internecie.

No dobrze – USA są większe, powiecie. Racja. I dojrzalsze reklamowo. Też racja. I mają więcej internautów. Z tym też się zgodzę.
Ale nawet jak uwzględnimy te wszystkie czynniki – załóżmy, że powodują 10krotną różnicę to i tak nie znajdziemy w Polsce firmy która wyda 5mln$ (cennikowo) na reklamę w internecie w ciągu miesiąca. Wyobrażacie sobie jakie mielibyśmy zatrzęsienie komunikatów gdyby np. takie ceneo (nasz odpowiednik nextag) wydało 13 mln zł w miesiąc?

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.