warta zaufania

Wreszcie jasno powiedziane w jakim celu i z jakiego powodu. Nawet logotyp nie zaskakuje, jak się tylko zerknie na logo spółki matki.

Niedawno znów założyłem agencyjne buty i tak się złożyło, że agencja, w której strategizuję jest autorką ATLowej komunikacji nowej, odświeżonej, sprzedanej lub przejętej przez talanx Warty. Ale zacznijmy od rebrandingu. Nowe logo wygląda tak:

Powody, dla których logotyp został zmieniony są czytelne i jasno wyjaśnione:

(…) na skutek zmiany właścicielskiej nie mogliśmy pozostać przy dotychczasowym logotypie (…)

powyższe to cytat z datowanej na 09.10.2012 informacji prasowej.

(…) nowe logo ma odzwierciedlać rzeczywisty charakter Warty, jej nowoczesność, innowacyjność i otwartość (…)

 

A co komunikacyjnie? Komunikacyjnie jak na porządną firmę ubezpieczeniową przystało – poważnie i nowocześnie. Nic dziwnego, bo to wizerunkowe działanie, bo to ubezpieczenia. Spot na dodatek ładny, ale chwalić za bardzo mi nie wypada 🙂

http://www.youtube.com/watch?v=1Dw0hIgb-HA

i behind the scenes:

http://www.youtube.com/watch?v=gg4of61vrWI

 

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.