Kategoria reklama

Tygrysia lekcja

Bardzo długo zabierałem się za ten wpis. Czekałem aż opadnie kryzysowy i bitewny pył, wszyscy się wypowiedzą, a konsumenci ochłoną z deklaracji „nigdy nie kupię”.

Marketing czasu rzeczywistego

Jeden z ostatnich rozdziałów książki poświęciłem technice marketingowej polegającej na pokazywaniu wartości marki w reakcji na bieżące wydarzenia społeczne, gospodarcze, czy nawet polityczne.

Reklamowe wtopy i porażki

Dociera do nas coraz więcej międzynarodowych produkcji, które z powodu społecznego potępienia są wycofywane.

Otwórz knajpę

Jestem głodny. Mam ochotę na coś dobrego. Pytam znajomych, sprawdzam co piszą o różnych knajpach w internecie. W końcu podejmuję decyzję, wychodzę zjeść.

Wieloznaczność jednego obrazka

W dobie wszechobecnego wideo, w czasach kiedy brak tolerancji i brak szacunku stają się nie tylko polityczną wartością taka perełka szczególnie zyskuje na znaczeniu.

Siła przekonywania

Z dorosłymi jest jak z dziećmi. Można godzinami mówić, powtarzać, prosić i tłumaczyć, że czajnik jest gorący.