historia stanika…

Od dawna już myślałem jak by tu fajnie i z jajem opisywać wielkie strategie. Strategie marek, które stały się wielkie. Oczywiście tematem miały być między innymi jabłka i staniki. Czyli case’y Apple i Wonderbra.
No i raptem (oczywiście przypadkiem…) wpadłem na stronkę znanej artystki: Amandy Dumas-Hernandez. Pewnie nic by to nie znaczące wydarzenie do rzeczywistości przypadków nie wniosło gdyby nie jeden gadget autorstwa tej Pani:

Niektórzy twierdzą, że to niby odpowiedź artystki na męskie potrzeby. Rzekomo mężczyźni lubią oglądać piersi i telewizję. No to mamy wash&go!

Do case’ów wrócę już niedługo. Publicznie obiecuję 🙂

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 536