Kłopot z czerwonym
Będzie znów o wzajemnej nienawiści, która mnie tak złości, że zaczynam jej nienawidzić.
Weź pigułkę!
Weź pigułkę!
kategoria zawierająca wpisy dotyczące komunikacji w świecie cyfrowym
Będzie znów o wzajemnej nienawiści, która mnie tak złości, że zaczynam jej nienawidzić.
George Clooney jest ambasadorem Nespresso od 2003 roku. Przez ten czas powstało mnóstwo świetnych produkcji,
Tytułowe pytanie wydaje się dość absurdalne. Przecież reklama to czysta komercja. Chodzi wyłącznie o sprzedaż, no ewentualnie o wizerunek, o przekonanie do marki.
Podobnie jak człowiek to nie czapka.
2016 obfitował w wiele znakomitych spotów. Niestety nie wszystkie oprócz „podobania się” przyniosły spodziewane efekty.
Jaka jest odległość od zauroczenia, flirtu do miłości? A jak do tego ma się seks?
Super Bowl w swojej teraźniejszej formie jest znane z dwóch rzeczy: futbolu amerykańskiego oraz reklam. Tego pierwszego nie rozumiem (podobnie jak i europejskiej piłki nożnej), tym drugim zajmuję się zawodowo i śmiem twierdzić, że conieco o tym wiem 🙂