Kategoria analog

kategoria zawierająca wpisy dotyczące komunikacji w świecie tradycyjnym

SuperBowl 2017 – trzy ważne spoty, reszta też świetna

Super Bowl w swojej teraźniejszej formie jest znane z dwóch rzeczy: futbolu amerykańskiego oraz reklam. Tego pierwszego nie rozumiem (podobnie jak i europejskiej piłki nożnej), tym drugim zajmuję się zawodowo i śmiem twierdzić, że conieco o tym wiem 🙂

Głosowanie

SuperBowl dopiero dziś, ale już znamy trochę reklam, bo zostały pokazane wcześniej. Która Waszym zdaniem jest najlepsza?

Antybohater

Czerwony kapturek nie istniałby bez wilka, jasna strona mocy bez ciemnej, jasność bez ciemności, materia bez antymaterii itd.

To był dziwny rok.

Nie przepadam za podsumowaniami, bo nauczyłem się, że koniec roku nie jest żadnym końcem. Chyba, że jest końcem roku bilansowego 😉 Przyjmijmy zatem, że piszę je dlatego, że jest początkiem.

Szacunek dla niechęci

To pierwszy z serii wpisów o technikach stosowanych w komunikacji marketingowej. Będzie ich kilka, może kilkanaście, ale, co najważniejsze całość zostanie zamknięta w książce, którą mam zamiar w końcu skończyć i wydać.

Wieloznaczność jednego obrazka

W dobie wszechobecnego wideo, w czasach kiedy brak tolerancji i brak szacunku stają się nie tylko polityczną wartością taka perełka szczególnie zyskuje na znaczeniu.

Siła przekonywania

Z dorosłymi jest jak z dziećmi. Można godzinami mówić, powtarzać, prosić i tłumaczyć, że czajnik jest gorący.