Weź pigułkę!
Weź pigułkę!
Kategoria myśli różne
Retail 2017
Tygrysia lekcja
Bardzo długo zabierałem się za ten wpis. Czekałem aż opadnie kryzysowy i bitewny pył, wszyscy się wypowiedzą, a konsumenci ochłoną z deklaracji „nigdy nie kupię”.
Marketing czasu rzeczywistego
Jeden z ostatnich rozdziałów książki poświęciłem technice marketingowej polegającej na pokazywaniu wartości marki w reakcji na bieżące wydarzenia społeczne, gospodarcze, czy nawet polityczne.
Reklamowe wtopy i porażki
Dociera do nas coraz więcej międzynarodowych produkcji, które z powodu społecznego potępienia są wycofywane.
Dove w kolano
Cztery lata temu poruszyłem problem jaki marka Dove ma między innymi w Polsce.
Czy reklama może zmieniać świat?
Tytułowe pytanie wydaje się dość absurdalne. Przecież reklama to czysta komercja. Chodzi wyłącznie o sprzedaż, no ewentualnie o wizerunek, o przekonanie do marki.
Kryzys trampoliną wizerunkową marki
Antybohater
Czerwony kapturek nie istniałby bez wilka, jasna strona mocy bez ciemnej, jasność bez ciemności, materia bez antymaterii itd.