Kategoria myśli różne

Retail 2017

Czy za 10 lat już nie pójdziemy po zakupy?

Tygrysia lekcja

Bardzo długo zabierałem się za ten wpis. Czekałem aż opadnie kryzysowy i bitewny pył, wszyscy się wypowiedzą, a konsumenci ochłoną z deklaracji „nigdy nie kupię”.

Marketing czasu rzeczywistego

Jeden z ostatnich rozdziałów książki poświęciłem technice marketingowej polegającej na pokazywaniu wartości marki w reakcji na bieżące wydarzenia społeczne, gospodarcze, czy nawet polityczne.

Reklamowe wtopy i porażki

Dociera do nas coraz więcej międzynarodowych produkcji, które z powodu społecznego potępienia są wycofywane.

Dove w kolano

Cztery lata temu poruszyłem problem jaki marka Dove ma między innymi w Polsce.

Czy reklama może zmieniać świat?

Tytułowe pytanie wydaje się dość absurdalne. Przecież reklama to czysta komercja. Chodzi wyłącznie o sprzedaż, no ewentualnie o wizerunek, o przekonanie do marki.

Antybohater

Czerwony kapturek nie istniałby bez wilka, jasna strona mocy bez ciemnej, jasność bez ciemności, materia bez antymaterii itd.