Strategia komunikacji

Masz strategię marki. Przyszedł czas, aby świat dowiedział się o jej istnieniu. Jak przekonać do niej konsumentów? Co zrobić by była na tyle atrakcyjna, by budziła nie tylko zainteresowanie, ale i chęć posiadania. By budziła pożądanie i lojalność.

Gdzie konsumenci mają Twoją markę spotkać, w jaki sposób się na nią natknąć? Jak w przejrzysty i zrozumiały sposób przekazać wartości marki? Jak opowiedzieć jej historię? Jaką historię?


Znajdujemy odpowiedzi na te i wiele więcej pytań. Skontaktuj się!


 

Strategia komunikacji jest pochodną strategii marki oraz założeń biznesowych. Musi odzwierciedlać silne strony organizacji, bazować na jej sukcesach. Dobra strategia zawiera pokaźny ładunek analityczny pokazujący otoczenie rynkowe, trendy, działania konkurencji itp.

analiza_pestel

Warto poznać kontekst i nastroje polityczne, ekonomiczne, społeczno-kulturowe, technologiczne, środowiskowe, prawne (PESTEL), bo żadna marka nie istnieje w laboratoryjnym świecie oderwanym od rzeczywistości. Trzeba wiedzieć kto jest naszym odbiorcą. Cechy charakteru, behawioryzm konsumentów mogą okazać się kluczem do skutecznej strategii. W niektórych przypadkach można pokusić się o zanurzenie tej analizy w morzu trendów.


Jak sprawnie przejść tę drogę? Skontaktuj się!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.