Kategoria strategia

Marka, strategia, branding

Samo posiadanie firmy jest jak posiadanie samochodu, ale bez prawa jazdy. Bycie właścicielem odnoszącej sukcesy marki to posiadanie samochodu, umiejętność kierowania nim oraz wyznaczony cel podróży. Bo marka bez strategii nie jest marką, jest tylko niematerialnym tworem spoczywającym gdzieś w…

Marketing czasu rzeczywistego

Jeden z ostatnich rozdziałów książki poświęciłem technice marketingowej polegającej na pokazywaniu wartości marki w reakcji na bieżące wydarzenia społeczne, gospodarcze, czy nawet polityczne.

Antybohater

Czerwony kapturek nie istniałby bez wilka, jasna strona mocy bez ciemnej, jasność bez ciemności, materia bez antymaterii itd.

Szacunek dla niechęci

To pierwszy z serii wpisów o technikach stosowanych w komunikacji marketingowej. Będzie ich kilka, może kilkanaście, ale, co najważniejsze całość zostanie zamknięta w książce, którą mam zamiar w końcu skończyć i wydać.

Wieloznaczność jednego obrazka

W dobie wszechobecnego wideo, w czasach kiedy brak tolerancji i brak szacunku stają się nie tylko polityczną wartością taka perełka szczególnie zyskuje na znaczeniu.