Kategoria strategia

Planowanie strategiczne, dwa podejścia: tradycyjne, czy scenariuszowe?

Planowanie strategiczne | BrandDoctor

Planowanie strategiczne to przekształcanie ambicji w działania taktyczne. Najkrócej mówiąc to znajdowanie drogi z punktu A do B. Do początku 2020 ten proces zakładał (jak się okazało błędnie), że przyszłość będzie podobna do niedalekiej przeszłości, że jutro będzie podobne do…

Tyrania transparentności

SARS-CoV-2 już nas zmienił. Zmienił nie tylko nasz sposób pracy, zmienił też optykę konsumencką. Zmienił nasze podejście do marek, oferowanych przez nie wartości, powoli przesuwa ostrość widzenia z lansu i metki na jakość, funkcjonalność, transparentność produkcji.

Subwersja w reklamie

Subwersja to sprytne skrytykowanie przyjętych schematów czy rutynowych osądów poprzez ich uwypuklenie i natychmiastowe obalenie.

Marka a.d. 2019 – pędząca stabilność

„Nic nie trwa wiecznie″. Zapewne wielokrotnie słyszeliście to zdanie albo sami je wypowiadaliście. Wiecie, że możliwe jest, że to parafraza buddyjskiej doktryny mówiące o nietrwałości wszelkich złożonych zjawisk - Anicca? W świecie marek w 2019 roku to stwierdzenie jest wielce na czasie. 

2018 to fake

2018 rok był rokiem nieprawdy, ściemy i oszustwa?

„Wszystko to nieprawda” napisała ex CEO Reddita. Wszystkie pomiary internetu to jedna wielka ściema.