Kategoria strategia

Wizerunek marki

Kasual Collection Designed by Karim Rashid
Silny wizerunek marki daje możliwość znacznego zwiększenia marży, słaby wizerunek zmusza do konkurowania na poziomie produktu za pomocą działań cenowych.

Marketing, dane, personalizacja

dane, personalizacja, marketing

Żyjemy w erze decyzji opartych na danych. Mówi się nawet, że to era marketingu opartego na danych. Moim zdaniem decydowanie w na podstawie danych niewiele ma wspólnego z marketingiem, a jest zwyczajnie sprzedażą.

Śmierć. Rajstopy. Adrian.

rajstopy-adrian-a-smierc

Nie znam wielu zastosowań rajstop oprócz kobiecych nóg i użycia w zastępstwie paska klinowego w samochodzie. Potrafię sobie jednak wyobrazić, że mogą one być okrutnym i śmiercionośnym narzędziem.

6 pandemicznych zmian w marketingu

branddoctor pandemia marketing
Poprzedni 2020 rok był zdecydowanie inny. Wiemy już na pewno, że świat prędko nie wróci do dawnej normalności. Jakie wnioski możemy wyciągnąć z poprzecinanych pandemią miesięcy? Czy marketing się zmienił tak, jak świat? A jeśli nie, to czy powinien się zmienić?

2021 to nowy rozdział?

2020 rok spowodował wiele zmian. Zmian w myśleniu, w zachowaniach, w sposobach kupowania.

Apart. W oddaleniu.

5-go listopada 2020 APART pokazuje swoją nową produkcję w reżyserii i z udziałem (jako skrzypek) Marcina Tyszki.

Koronawirus a komunikacja marketingowa

Wpis rozpoczęty w marcu, zakończony w maju 2020. Dzisiejsza sytuacja – społeczna kwarantanna, ogólnoświatowa pandemia nie jest porównywalna do czegokolwiek znanego.