Weź pigułkę!
Weź pigułkę!
Kategoria strategia
Wizerunek marki
Kryzys, wstyd, bojkot, Ukraina
Marketing, dane, personalizacja
Żyjemy w erze decyzji opartych na danych. Mówi się nawet, że to era marketingu opartego na danych. Moim zdaniem decydowanie w na podstawie danych niewiele ma wspólnego z marketingiem, a jest zwyczajnie sprzedażą.
Śmierć. Rajstopy. Adrian.
Nie znam wielu zastosowań rajstop oprócz kobiecych nóg i użycia w zastępstwie paska klinowego w samochodzie. Potrafię sobie jednak wyobrazić, że mogą one być okrutnym i śmiercionośnym narzędziem.
6 pandemicznych zmian w marketingu
2021 to nowy rozdział?
2020 rok spowodował wiele zmian. Zmian w myśleniu, w zachowaniach, w sposobach kupowania.
Apart. W oddaleniu.
5-go listopada 2020 APART pokazuje swoją nową produkcję w reżyserii i z udziałem (jako skrzypek) Marcina Tyszki.
Koronawirus a komunikacja marketingowa
Wpis rozpoczęty w marcu, zakończony w maju 2020. Dzisiejsza sytuacja – społeczna kwarantanna, ogólnoświatowa pandemia nie jest porównywalna do czegokolwiek znanego.