Kategoria strategia

Steve Jobs o marketingu

Nie będzie długiego omówienia. To jest wystąpienie Jobsa poprzedzające kampanię reklamową przygotowaną przez Apple z \TBWA w 1997 roku. Kampanię z hasłem, którego Apple cały świat zazdrości – Think Different. Kampanię, w której użyto wizerunku następujących postaci Albert Einstein, Bob Dylan,…

Internet w telewizji

Kiedyś mówiło się, że reklamowanie usług internetowych w mediach tradycyjnych nie ma sensu, bo przecież TV, OOH, prasa się nie klika. Dziś już klika. 🙂

Ej, ostrożnie z tym rebrandingiem!

Celebryci, rebrandingi, rebrandingi, celebryci. A może coś strategicznego do opisania by się znalazło? Nie? No to o rebrandingu. Nie, nie o rebrandingu, o relogingu i to nie do końca fortunnym. I nie nowym bo lipcowym.

Let’s celebrate!

Moda, trend, brak pomysłu. Nie wiadomo. Wiadomo za to, że gwiazd w polskich reklamach coraz więcej.

Czytanie bez liter

Tak się zastanawiam ile jest światowych (a może i polskich) marek, którym udało się stworzyć i tak ograć logo, że aby je przeczytać nie potrzeba ani jednej literki? Mam nadzieję, że niniejszym wpisem wkładam kij w mrowisko designerów 🙂

Mydło nawilżające DOVE

DOVE robi świetne reklamy i filmy wirusowe, ale nie bardzo potrafi sobie poradzić na sklepowej półce.

O strategii

Raz na jakiś czas warto przypomnieć, czym jest strategia i co tak na prawdę oznacza, a czego nie.