palę…

Palę już od xx lat. I chcę rzucić. I rzucam.

Na paczce papierosów znalazłem numer telefonu dla tych, którzy chcą rzucić. Trudno o lepsze miejsce na taki komunikat.Zadzwoniłem, umówiłem się i podbudowałem własną motywację. Nie palę.

„Palenie zabija” i tego typu slogany niewiele dają. Dla mnie, czyli dla prawie byłego palacza zawsze najbardziej przekonywujące były sugestywne komunikaty. Bez nachalnej dosłowności i siermiężności. Takie jak na przykład ten:

Trzeba coś więcej?

Nie trzeba, ale można. Można temat potraktować nawet nieco humorystycznie. Na przykład tak:

[flv:http://pl.youtube.com/watch?v=bjN2KZP7uJo 320 240]

albo tak:

[flv:http://pl.youtube.com/watch?v=4Vn3mLIlqp4 320 240]

albo dziwnie i jakoś zupełnie niezrozumiale:

[flv:http://pl.youtube.com/watch?v=OlpOaaM0wV0 320 240]

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 536

Jeden komentarz

  1. kurczę, to hasełko mocno przekonujące! na pewno da mi do myślenia. krótkie, ale z błyskiem geniuszu, bo zostawia ogromne pole dla wyobraźni i zasiewa ziarno niepokoju.. dobra reklama to zupełnie jak sztuka

Możliwość komentowania została wyłączona.