…długo nic nie pisałem. Jakoś brakowało mi inspiracji.
Ale znalazłem. Dwie.
Pierwsza to nowa strona/indentyfikacja HYPERmedia, której „malutkim” współpomysłodawcą jestem. Bardzo się cieszę, że projekt ujrzał dzienne światło. Duży szacun dla ekipy wykonawczej! Dla Was, moi drodzy czytelnicy mam w związku z tym małą zagadkę. Na ile sposobów została wypowiedziana nazwa agencji? Zwrócę Wam tylko uwagę, że każda z osób zarządzających agencją wypowiada ją inaczej… Słyszymy hyper, hajper, i hiper. Panie i Panowie, jednym głosem proszę 🙂
Do Was, drodzy czytelnicy, mam również pytanko – ile FAQów video w internecie widzieliście?
Druga inspiracja to wydarzenie niezauważone reklamowo, lecz spektakularne finansowo.
Chodzi mi o aktywność reklamową BOŚ banku. I ich rysiospot. Spot zrealizowany przez agencję Szwejkowski, na podstawie mojej (sorry za chwalenie się) strategii.
[flv:/video/BOS_25_03_small.flv 320 240]
Rzecz w tym, że spot nie ma jakiejś powalającej kreacji za to miał powalającą skuteczność. Dzięki tej kampanii BOŚ blisko dwukrotnie przekroczył swój sprzedażowy plan. Bank niespecjalnie rozpoznawalny, nie bardzo widoczny w mediach, z niezbyt określonym wizerunkiem. A jednak.
heh ile jest filmów słodka tajemnica HM 🙂 dzięki temu się można w zabawę wciągnąć