Jadąc sobie dziś do pracy wpadła mi w ucho taka informacja. Telewizja internetowa ma być koncesjonowana. Artykuł na ten temat jest np. tu. Ale co to jest TV internetowa? Czy to chodzi o przekaz video on-line? A jeśli tak, to czy koncesjonowaniu mają podlegać wszystkie takie transmisje? Czy mobilną telewizją można na przykład nazwać transmisję on-line sygnału z kamerki internetowej na Kasprowym Wierchu? Albo, jak sobie KRRiTV wyobraża koncesjonowanie nadawców spoza granic Polski – takiego np. joost’a?
koncesja na internet…
Marcin Kalkhoff
Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.