Kategoria analog

kategoria zawierająca wpisy dotyczące komunikacji w świecie tradycyjnym

100 lecie niepodległości Polski

Zbyt rzadko tu, do siebie zaglądam. Ten moment jest wyjątkowy na tyle, na ile wyjątkowa jest rocznica niepodległości Polski. 

Marka, strategia, branding

Samo posiadanie firmy jest jak posiadanie samochodu, ale bez prawa jazdy. Bycie właścicielem odnoszącej sukcesy marki to posiadanie samochodu, umiejętność kierowania nim oraz wyznaczony cel podróży. Bo marka bez strategii nie jest marką, jest tylko niematerialnym tworem spoczywającym gdzieś w…

Retail 2017

Czy za 10 lat już nie pójdziemy po zakupy?

Tygrysia lekcja

Bardzo długo zabierałem się za ten wpis. Czekałem aż opadnie kryzysowy i bitewny pył, wszyscy się wypowiedzą, a konsumenci ochłoną z deklaracji „nigdy nie kupię”.

Reklamowe wtopy i porażki

Dociera do nas coraz więcej międzynarodowych produkcji, które z powodu społecznego potępienia są wycofywane.