Tydzień w reklamie vol. 51

Nieubłaganie zbliżamy się do końca roku. Dla ciekawskich gastka statystyk.Minęło 362 dni roku. W tym roku opublikowałem w sumie 113 wpisów. Pisząc 3,2 posta tygodniowo pobiłem własny rekord. Nie jestem w stanie policzyć ile reklam w sumie znalazło tu swoje miejsce, ale szacuje, że było ich dobrze ponad 700. Najwięcej odwiedzin zanotowałem w poniedziałek 28 lipca – największą popularnością cieszyło się przedwakacyjne podsumowanie tygodnia – podsumowanie, które jest klasycznym minimaxem – prawie nie zawiera słów tylko same reklamy, w sumie 17, lecz dwie z nich zostały z YT już usunięte.

Wracamy do cotygodniowego raportu.

mri

Ten przedostatni tydzień 2014 nie obsypał nas wielkimi spotami. Większość kręciła się wokół mniej lub bardziej wyszukanych sposobów na zakomunikowanie oferty świątecznej. Polska została zalana Eweliną Lisowską, na tyle skutecznie, że pojawiły się nawet przeróbki. Poniżej dwie – chyba najbardziej udane

Ilość emisji i wszechobecność reklam z Lisowską była tak wielka, że wywołała zrozumiałe zniechęcenie. Jednakże tworzenie filmowych memów nie wskazuje na niechęć, a raczej pokazuje wirusowy potencjał produkcji.

A tymczasem na świecie, u Anglosasów i nie tylko, trwają randki

https://www.youtube.com/watch?v=ntNo-nQcCVA

Wigilie

Niektórzy są przeziębieni

https://www.youtube.com/watch?v=hT5No4QwgIs

inni szukają sposobu na dogadanie się

https://www.youtube.com/watch?v=Uz8F0BGsQKw

wyznają sobie miłość

https://www.youtube.com/watch?v=Fzb-OQIJNbI

lub zajmują się wielbłądami ze zniżką

https://www.youtube.com/watch?v=a18xWp0cLHg

Mam nadzieję, że świąteczny czas spędziliście miło i przyjemnie

Do zobaczenia już w środę!

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.