Tydzień w reklamie vol. 46

Książka i 46 tydzień

Wciąż się zastanawiam jakimi ścieżkami chodzą kreatywne umysły, że są takie tygodnie, że od wybitnych produkcji nie można się opędzić i takie, podczas których jest mnóstwo produkcji niezłych i żadnej przełomowej.

Może warto? Na pewno warto wykorzystać tę chwilową (mam nadzieję) ciszę i…

autorzy

I przypomnieć o wieczorze autorskim książki, której mam zaszczyt być współautorem. Zapraszam Was już we wtorek, 25 listopada na godzinę 18:00 do Empiku w Juniorze w Warszawie (ul. Marszałkowska 116/122). Przybywajcie!

Przerwa na reklamy. Proszę się przygotować! 🙂

lips

Mała rodzima wstawka, która zrobiła furorę w mediach społecznościowych

Dziennikarze Gazeta.pl czytają komentarze na swój temat

Lecz ten spot nie był niczym nowym bo…

Podobnie jak poniższy jest … słynnego DOVE Evolution

Jak to nazwać? Zrzyna? Plagiat? Twórcze wykorzystanie? A może satyra?

O tej chwili przez kilka minut będzie modowo. Wąsy są teraz modne? Dobrze mi się wydaje?

https://www.youtube.com/watch?v=itEF17d_WrI

Kontynuujmy. Może nieco bardziej ekstremalnie, lecz wciąż modowo.

https://www.youtube.com/watch?v=S9N_UVbPIXc

nieco inaczej

https://www.youtube.com/watch?v=WVdjUtlgv3M

i z zupełnie innej strony

https://www.youtube.com/watch?v=MtnyeAjewkY

Na chwilkę skoczmy przed telewizor

albo przed komputer

https://www.youtube.com/watch?v=NUGBQkHnWtY

albo taki komputer

https://www.youtube.com/watch?v=slQt4One7WQ

ewentualnie skorzystajmy ze smartfona

https://www.youtube.com/watch?v=cgqZgUtpdRI

Delikatny drink

A na deser mentosik

https://www.youtube.com/watch?v=cbu_B69fY_A

Miłego tygodnia i do zobaczenia pojutrze w EMPiKu!

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.