Stan socialmedia vol. 19

Podsumowania uzyskały już pełnoletność, mogą spokojnie palić fajki i bez obaw kupować alkohol. I oglądać dorosłe obrazki.

voteman

O mocnym alkoholu kiedyś na pewno będzie, jednak jeszcze nie dziś. Zaczniemy od znakomitego, pełnego humoru spotu

Nie ma to jak dobry aktor. Takiej postaci głos nie jest potrzebny. Więc zamiast Peszka Wy możecie oddać głos. Wyborczy. Może to Was namówi?

http://www.youtube.com/watch?v=pc_sroxECfc

Przecież te kilka chwil na głosowanie nie przeszkodzi Wam w remoncie lub urządzaniu Waszego gniazdka

a po remoncie piwko. Takie

http://www.youtube.com/watch?v=OUlCqKghdic

albo takie

http://www.youtube.com/watch?v=f6WKfhj1lE0

http://www.youtube.com/watch?v=Kf34-wXdl3k

Pamiętajcie tylko, żeby po alkoholu nie wsiadać za kierownicę. Bez względu na to, czy to auto nowe benzynowe japońskie

http://www.youtube.com/watch?v=jr1D98VvC04

francuskie

czy hybryda

http://www.youtube.com/watch?v=lbz5MdnP2oA

http://www.youtube.com/watch?v=wmPvKeKHHeY

http://www.youtube.com/watch?v=n_5TwgtJLPU

czy używane

http://www.youtube.com/watch?v=Hku6CW2DLMQ

Używanie samochodów wydaje się być bez sensu, jeśli się je zestawi z taką wizją

http://www.youtube.com/watch?v=tPvX52jOYDw

Ale odrzućmy czarnowidztwo i zerknijmy na działania producenta telefonów, który jeszcze nie dawno twierdził, że marketing nie jest mu specjalnie potrzebny

http://www.youtube.com/watch?v=TDqLSTaYMuI

Zanim radość przy dźwiękach wydobywających się ze smartfona wywoływał Pharrell, HTC miało jeszcze dwie zgrabne – celebryckie – odsłony

http://www.youtube.com/watch?v=bPNCzkTBEEs

Powstały tuż po przejściu do HTC Pana Paula Goldena, szefa marketingu firmy od takich, reklamowych produkcji

http://www.youtube.com/watch?v=uu7VDiXmVC0

http://www.youtube.com/watch?v=Zawn-6uR5Sw

To podzwoniliśmy. Zajmijmy się zabawkami – przynajmniej na chwilę

i w ogóle markami od radości

http://www.youtube.com/watch?v=Clu5bnO-qVg

Było wesoło. To teraz nieco poważniej, może nawet wzruszająco

I na koniec osłodzę Wam trochę te kapiące łzy

http://www.youtube.com/watch?v=D9F6LRE-fIE

http://www.youtube.com/watch?v=4TnLXCMBLLM

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.