Stan socialmedia vol. 11

Ja dziś ponarzekam, mogę? Ponarzekam, że nie mam nowego facebooka, więc nie mam na co narzekać.

Może tylko na to, że całkiem sporą część mojego walla w tym tygodniu zajmuje narzekanie na nowy layout, a ja nie mogę się wypowiedzieć i ponarzekać. Czuję sie zdyskryminowany. W zasadzie tym protestem mógłbym zakończyć podsumowanie, lecz zdruzgotany jawnym olewaniem mnie przez Zuckerberga, desperacko podejmę próbę napisania czegoś więcej.

Panarzekałbym, a może nawet się zasmucił, gdyby nie to, że wstrząsają mną wręcz przeciwne uczucia. Nie widzę powodu do narzekań z powodu ostatniego spotu kampanii o narzekaniu. Uważam ją za chybioną, nieśmieszną i nie zachęcającą.

http://www.youtube.com/watch?v=K183YETUB0Y

co uwypukla

narzekanie

Nie ma na co narzekać Brand24, bo ma się w co ubrać

http://www.youtube.com/watch?v=AfmnB5XpfOY

lecz powodów do narzekania nie brakuje Małopolanom i branży. Powód? Proszę bardzo:

golabpotwor

Narzekanie czasami może przerodzić się w panikę – przynajmniej na forach. Powodów dostarcza druk z paskiem – i nie jest to świadectwo wzorowego ucznia.

IMG_0454

Ten tydzień stał pod znakiem brand-maskotek – pisałem o tym tu, a dołożę jeszcze kolejny dowód – mutację jakim poddano szczeniaki labradora przeobrażając je w polarne niedźwiadki:

http://www.youtube.com/watch?v=OzOPLwwOMI0

Kończymy z narzekaniem i zajmujemy się poważnymi sprawami – komunikacją. Samochodami

http://www.youtube.com/watch?v=KKbRAazkiWc

i pociągami

pesa

 

Na początku tygodnia bywało ostro-społecznościowo

ale również niezrozumiale

http://www.youtube.com/watch?v=_Nv2KEE_RkQ

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Jeden komentarz

  1. Szkoda czasu na narzekania. Przyszła wiosna, trzeba krzewić optymizm w narodzie.
    Jest pomysłowy filmik od Brand24 i ciekawa kampania społeczna. Wystarczy zapomnieć o abstrakcyjnym pomyśle Krakowa i od razu świat staje się piękniejszy 🙂

    Natomiast w kwestii nowego wyglądu Facebooka, to wyłamię się z trendu, bo jestem jak najbardziej za.
    W końcu wszystkie profile, te polskie i te zagraniczne, wyglądają jednakowo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.