Samotna matka

Ikei nie brakuje odwagi. Pokazuje świat taki jakim naprawdę jest. I znakomicie to pointuje.

Teoria mówi: nie pokazuj konsumenta takim jakim jest, pokaż go jakim chce/pragnie być.

Ale kanadyjska Ikea idzie pod prąd. Mówi: są na świecie matki samotnie wychowujące dzieci, tylko z nimi przeżywające święta. Nie będę opowiadał spotu – po prostu go zobaczcie. Patrzcie uważnie bo smaczków w nim co nie miara!

Jak smacznie wykorzystano produkt, jak sprytnie ukryto go w opowieści i jaką światną muzyką go okraszono!

Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego zarządzania marką. Sprawca zmaterializowanej szkłem użytkowym marki overpremium KROSNO D'SIGN. Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”. Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *