Retail 2017

Czy za 10 lat już nie pójdziemy po zakupy tylko zakupy przyjdą do nas?

Cyfrowa transformacja w końcu dopadnie każdego. Jedni stracą pracę, inni ją zyskają. Ktoś będzie musiał zaprogramować lodówkę tak, by wiedziała co dla nas zamówić, ktoś będzie musiał przygotować paczkę, którą dostarczy pod nasze drzwi (albo na balkon?) dron, ale kasy w marketach staną się niepotrzebne, nie będzie do nich kolejek ani człowieka, który z mozołem zeskanuje kody paskowe przylepione do naszych produktów. Zobaczcie:

Nie wiem tylko czy nakreślona przez Światowe Forum Ekonomiczne wizja powinna nas ucieszyć, czy przestraszyć?

Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego zarządzania marką. Sprawca zmaterializowanej szkłem użytkowym marki overpremium KROSNO D'SIGN. Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”. Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *