Strategia marki i komunikacji

Komu w dzisiejszych, szybkich czasach jest potrzebna strategia?

Strategia to fundament

Porównanie architektoniczne jest jak najbardziej na miejscu. Dobra strategia to solidny fundament firmy, marki i komunikacji. Porządnie zbudowana pozwala osadzić na niej nie tylko zyski, ale zbudować wiele pięter. nawet tych pierwotnie nie planowanych.

Strategia marki definiuje to, czym, kim lub jaka jest marka. Jakie składa obietnice, jaką ma osobowość. Te cechy marki ucieleśniają się w logo, palecie kolorów, wyglądzie i funkcjonalności produktu, designie sklepu czy półki, haśle, czy wreszcie całej komunikacji marketingowej. Marka żyje w codziennej interakcji ze swoimi klientami przekazując i przekonując ich do swoich wartości.

Dobrze skonstruowana strategia otwiera przestrzeń zarówno dla zysków, jak i dla satysfakcjonujących odczuć konsumentów. Konsekwentnie realizowana daje poczucie wzajemnego słuchania się partnerów, marki i klienta.

Case study

Zerknij, jak daliśmy sobie radę z wyzwaniami, jakie postawiły przed nami dwie firmy: giełdowa spółka odnosząca dziś międzynarodowe sukcesy - Aiton Caldwell i Ricco - firma działająca w hermetycznym świecie maszyn przemysłowych. Jak im pomogliśmy?

Status marki

Jak marka daje sobie radę na rynku? To zapewne wiesz z badań. Ale czy Ty nadajesz jej właściwy kierunek? Czy Twoja organizacja w to wierzy? Czy aktywność marki jest właściwa, czy przynosi spodziewane efekty.
Może można więcej? A może lepiej?

Badania marketingowe

W konsumentocentrycznym świecie warto sprawdzać, czy pomysł na markę, na komunikację, czy wreszcie na kampanię ma szanse się przebić. Może ma nieprzewidziany potencjał sprzedażowy? Może w trakcie planowania coś zostało pominięte?