Sprawdź stan Twojej marki!

BrandAuditors

Sprawdzenie statusu marki

Sprawdzam! To słowo z kojarzy się z pokerem. Jednakże jak często chcielibyście sprawdzić stan Waszej marki nawet nie sięgając po karty? Nie robiąc badań? Nie wątpię, że często.

Doświadczenie pokazuje, że wiedza w organizacji jest nierzadko znacznie większa niż ktokolwiek z pracowników, szefów czy właściciela może przypuszczać. Ciężko ją jednak wydobyć będąc zawalonym codziennością, dziesiątkami bieżących spraw. Poszukiwanie czasu kosztuje strasznie dużo czasu. A on często niespodziewanie się znajduje jak dochodzi do kłopotów. Oferujemy jednodniowy warsztat „sprawdzający". Przeprowadzamy go zgodnie z metodologią, która nie dość, że pozwala na wczesne wykrycie zagrożeń, to umożliwia znalezienie remedium.

Metodologia, bazowana na doświadczeniach amerykańskiej agencji Fallon, została zaadoptowana do polskich realiów. Efektem warsztatu mogą być wskazówki do rozwoju, wskazówki do repozycjonowania, nowe koncepty strategiczne, ale również ukazanie luk w wiedzy skłaniających do przeprowadzenia badań ilościowych lub jakościowych.

Więcej o BrandAuditors...

Case study

Zerknij, jak daliśmy sobie radę z wyzwaniami, jakie postawiły przed nami dwie firmy: giełdowa spółka odnosząca dziś międzynarodowe sukcesy - Aiton Caldwell i Ricco - firma działająca w hermetycznym świecie maszyn przemysłowych. Jak im pomogliśmy?

Badania marketingowe

W konsumentocentrycznym świecie warto sprawdzać, czy pomysł na markę, na komunikację, czy wreszcie na kampanię ma szanse się przebić. Może ma nieprzewidziany potencjał sprzedażowy? Może w trakcie planowania coś zostało pominięte?

Strategia marki

Dobra strategia to solidny fundament. Porządnie skonstruowana pozwala osadzić na niej nie tylko zyski, ale zbudować wiele pięter. Sumiennie pielęgnowana i konsekwentnie stosowana daje efekty przerastające oczekiwania.