Branded content

Panuje moda na filmowe rysowanie opowieści, w której marka gra drugoplanową rolę.

Nie każdemu udaje się wyprodukować coś, co w ogóle nadaje się do oglądania. Poniższy spot nie dość, że się nadaje do oglądania, to metaforycznie przekazuje ideę marki, i robi to w sposób który przewraca na plecy.

Comments

comments

Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego zarządzania marką. Sprawca zmaterializowanej szkłem użytkowym marki overpremium KROSNO D'SIGN. Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”. Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku.