Pierwsze amerykańskie Nespresso

George Clooney jest ambasadorem Nespresso od 2003 roku. Przez ten czas powstało mnóstwo świetnych produkcji,

a każda kolejna odsłona, każdy sequel kampanii cieszy się niezmiennym powodzeniem. Jednakże dopiero w listopadzie 2015 marka zdecydowała się wkroczyć na amerykański rynek. Zadebiutowała wtedy spotem, w którym pojawił się Danny DeVito.

Teraz należałoby napisać, że pasmo sukcesów reklamowych i komercyjnych trwa. I trwa, ale sedno tego wpisu jest zupełnie inne 🙂

Otóż wczoraj pokazał się kolejny spot z serii. Tym razem Clooney staje się bohaterem, uczestnikiem kilku znanych holywoodzkich produkcji. Pomysł w założeniu wydaje się zupełnie fajny – mieszamy bohatera marki z ikonami filmowej kultury i delikatnie pointujemy to marką. Ale…

 

mimo świetnego montażu, wartkiej akcji, całości brakuje tego smacznego humoru. Humoru, który był duszą (prawie) wszystkich produkcji i trampoliną marki.

Co się stało?

Comments

comments

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *